Pages

Popular Posts

Popular Posts

Total Pageviews

Popular Posts

Friday, March 9, 2012

PRODUK LUAR BIASA

Sebagai pencipta produk kesihatan luar biasa, saya telah ditemui oleh seorang pengguna setia yang menyatakan bahawa berat badan beliau telah turun 20 kilo yang membuatkan beliau kini berasa lebih muda dan bertenaga. Beliau menunjukkan tali pinggangnya yang ditebuk banyak lubang akibat penurunan tersebut. Beliau telah menempah beberapa pasang seluar dan baju kerana pakaian sekarang sudah terlalu besar untuk dipakai. Beliau sangat tertarik dengan kesihatan dan tubuh badan saya yang seperti orang muda walaupun usia saya kini sudah menjangkau 61 tahun. Saya katakan itulah kesaktian Orang Melayu yang sebenarnya. Kebetulan saya telah mewarisi formula penjagaan kesihatan itu daripada bapa saya dan bapa saya pula mendapatkannya daripada bapa beliau dan seterus beribu-ribu tahun legasi ini diwariskan.

Manusia sekarang, terutamanya penduduk Malaysia hampir separuh mengalami berat badan dan obesiti. Itu sebabnya berbagai penyakit kronik menyerang manusia di zaman sekarang. Di zaman dulu tidak ada penyakit-penyakit seperti ini. Oleh kerana menghidapi tahap kesihatan yang rendah, setiap orang membelanjakan beratus atau beribu ringgit setiap bulan untuk perubatan dan rawatan. Semua ini dapat dielakkan jika orang itu tahu tentang kelebihan produk Jurus Strum Formula. Apa lagi mahu ditunggu? Adakah anda melihat sahaja tubuh badan anda yang mengembang di sana sini dan mengalami berbagai penyakit tanpa berbuat sesuatu? Ianya masih belum terlambat jika anda mahu menggunakan produk saya dengan penuh yakin dan bersungguh-sungguh mengaplikasikannya. Anda juga boleh menjana pendapatan lumayan jika anda menjadi agen produk luar biasa ini.

Untuk keterangan lebih lanjut, anda boleh layari laman web:
www.jurusstrumformula.unisonmall.com
Facebook: jurus strum formula

Salam dari saya,
Dr ILYAS HARUN
Founder
JURUS STRUM FORMULA

No comments:

Post a Comment