Pages

Popular Posts

Popular Posts

Total Pageviews

Popular Posts

Saturday, June 4, 2011

Kembalikan Keremajaan Anda Dengan Jurus Strum Formula

Kenapakah datuk nenek kita dahulu kebanyakannya berusia panjang dan sihat? Mereka itu ada mengamalkan petua kesihatan yang diwarisi daripada nenek moyang kita beribu-ribu tahun dahulu. Saya ada mewarisi pengetahuan ini yang saya namakan JURUS STRUM FORMULA, iaitu herba-herba ubatan tradisional dari alam semulajadi. Melalui kaedah ini, tubuh badan anda akan segar bugar, sihat, bertenaga dan pemikiran menjadi "alert" setiap masa. Walaupun usia anda meningkat tetapi tubuh badan dan wajah anda kelihatan awet muda. Inilah rahsia alam yang kini sudah dilupai oleh kebanyakan orang kita. Itu sebabnya berlaku berbagai jenis penyakit yang dihidapi oleh orang zaman sekarang. Mereka terpaksa berbelanja besar untuk mengubati penyakit-penyakit tersebut, tetapi tidak sembuh juga. Ubat-ubatan itu pula terpaksa dimakan sehingga mati. Ini bukanlah cara nenek moyang kita dahulu untuk menjaga kesihatan.

Atas permintaan ramai, saya terpaksa berkongsi pengetahuan tradisi ini untuk orang ramai bagi menjaga kesihatan tubuh badan supaya sentiasa sihat, ceria dan bertenaga. Saya telah mengeluarkan produk-produk asas Jurus Strum Formula kepada orang ramai untuk mengembalikan kecergasan seperti di usia remaja. Apabila tubuh badan kita dijaga dengan rapi, sudah tentulah tiada penyakit yang menghinggapinya, dan kita kekal sihat walafiat. Sebagai contoh, saya kini sudah berusia 60 tahun tetapi tubuh badan dan wajah saya semacam dalam usia 40an sahaja. Saya belum pernah dimasukkan ke hospital atau klinik dalam hidup saya kerana saya mengamalkan Jurus Strum Formula ini dari usia remaja sehingga ke hari ini. Begitu juga dengan isteri saya yang sebelum berkahwin dengan saya, berat badannya 65 kg yang terpaksa memakai pakaian bersaiz XXL atau XL. Dia telah mencuba berbagai ubatan, rawatan dan senaman untuk menurunkan berat badannya, tetapi gagal. Beribu-ribu ringgit telah dibelanjakannya tetapi berat badan tidak turun-turun juga. Selepas berkahwin dengan saya, Jurus Strum Formula pun saya aplikasikan kepadanya dengan beberapa petua yang tidak memberatkan. Selepas 5 bulan, berat badannya menjadi 45 kg (susut 20 kg) dan semua pakaiannya terpaksa dibuang kerana kini saiz pakaiannya adalah S, bukan lagi XXL atau XL. Semasa mengandung, berat badannya menjadi 65 kg semula. Saya katakan tunggu lepas bersalin, Jurus Strum Formula akan saya aplikasikan. Memang betul, selepas bersalin, saya aplikasikan Jurus Strum Formula tanpa menggunakan bengkong, tungku dan makan jamu, berat badannya secara perlahan-lahan menurun menjadi 45 kg semula. Kini, isteri saya terus mengamalkan Jurus Strum Formula yang mengekalkan kejelitaan wajah, kecerdasan mental dan mempunyai berat badan yang stabil: 45 kg.

Jurus Strum Formula mengandungi tiga ingredien utama, seperti berikut:

1. Jurus Strum Soap
Gunakan sabun ini semasa mandi dan sabunkan dari muka sehingga ke seluruh tubub badan
supaya sel-sel kulit dapat digerakkan dan poin-poin nerve menjadi aktif. Sabun ini dibuat
dengan ramuan herba dan gamat yang membersihkan dan menyegarkan kulit.

2. Jurus Strum Aroma
Selepas mandi dengan menggunakan Jurus Strum Soap, anda bilas tubuh badan anda
dengan air yang mengandungi dua titik Jurus Strum Aroma. Ia akan membuatkan anda
berasa segar, nyaman dan tenang fikiran.

3. Jurus Strum Lotion
Selepas diaplikasi Jurus Strum Soap dan Jurus Strum Aroma, anda lumurkan Jurus
Strum Lotion ke perut, telapak tangan (termasuk semua jari) dan kaki (termasuk semua
jari kaki). Seelok-eloknya diaplikasikan selepas mandi pagi dan semasa hendak tidur.

Apabila anda mengamalkan Jurus Strum Formula, anda dinasihatkan supaya mengawal
makan minum, jangan berlebihan kerana sisa makanan yang tidak hadam itu akan
menjadi lemak. Amalkan petua makan berhemah, iaitu makan dan minum (apa saja)
untuk alas perut, iaitu ala kadar (kuantiti yang sikit). Tiga atau empat jam kemudian,
anda boleh makan lagi dengan kuantiti yang sikit. Makan banyak kali tidak mengapa
tetapi dengan kuantiti yang sedikit. Secara langsung, usus-usus perut dapatlah
memproses makan yang sikit itu untuk memberikan tenaga. Jika berlebihan, sudah
tentulah usus-usus perut bekerja lebih masa yang memudaratkan lagi-lain organ, tisu
dan sel tubuh badan.

Saya dan isteri ingin menjemput anda mencuba produk kesihatan Jurus Strum Formula
ini untuk memelihara kesihatan tubuh badan dalam keadaan sihat walafiat. Anda pasti
menjadi ceria dan bertenaga pada setiap masa dengan formula ini. Pasangan suami-isteri
pasti mengalami nostalgia ibarat baru kahwin. Yang gemuk akan menjadi kurang gemuk.
Yang semput akan menjadi sihat. Yang lenguh-lenguh tubuh badan akan menjadi cergas.
Mata anda menjadi terang. Pemikiran anda akan menjadi tajam.

Untuk menjadi Agen dan pembekal produk-produk ini adalah digalakkan supaya anda
dapat menjana pendapatan tambahan yang lumayan, di samping anda dapat menjaga
kesihatan tubuh badan untuk diri sendiri dan seluruh keluarga. Itulah rahsia yang
telah diwariskan oleh nenek moyang kita.

Untuk keterangan lanjut, sila hubungi saya, Dr Ilyas Harun (012-9516012), Email:
drilyasmy@yahoo.co.uk Ataupun isteri saya, Rina Zakaria (019-3037107), Email:
rinaliciousrecipe@yahoo.com Atau blog: rinaliciousrecipe.blogspot.com

No comments:

Post a Comment