Pages

Popular Posts

Popular Posts

Total Pageviews

Popular Posts

Thursday, July 14, 2011

Sambutan produk Jurus Strum Formula

Seperti yang dilaporkan oleh Harian Metro pada hari ini, 14/7/2011, produk-produk Jurus Strum Formula telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. Banyak bukti terhadap keberkesanan produk ini, dan ianya tidak langsung memberikan kesan sampingan. Malah, para pengguna terus memuji kelebihan produk ini yang membuatkan mereka berasa puas hati dan bertambah yakin. Perlu dinyatakan di sini bahawa penggunaan produk ini adalah dengan disiplin yang ketat, iaitu 1) Menggunakan produk-produk ini setiap hari (pagi dan malam), dan 2) Dapat menjaga makan dan minum yang tidak berlebihan. Ianya tidak perlu kepada senaman dan bersukan.

Untuk menjana pendapatan sampingan yang amat lumayan, anda sebagai pengguna, boleh pula menjadi Pengedar atau Agen bagi produk-produk Jurus Strum Formula ini. Syarat-syaratnya tidak ketat dan ianya sangat mudah bagi anda semua. Lihat blog: jurusstrumformula.blogspot.com untuk keterangan lanjut.

Sebagai pengasas (founder), saya bersama-sama isteri, Rina Zakaria (pengasas bersama) bertanggungjawab terhadap produk-produk Jurus Strum Formula yang sudah pasti dapat memberikan keberkesanan yang sangat positif dengan disiplin yang tersebut di atas. Semoga anda dapat mengembalikan keremajaan anda apabila menggunakan produk-produk ini.

Dr Ilyas Harun (Pengasas) 012-9516012
Rina Zakaria (Pengasas Bersama) 019-3037107

No comments:

Post a Comment